niedziela, 27 listopada 2011

Kolejne wyróznienie "one lovely blog"

Znów spotkała mnie miła niespodzianka i mój blog został wyróżniony przez
Mariolę z Fioletowego buduaru

Za co bardzo dziękuje :)
 Oto moi wyróżnieni :
1.Artbizuu -Gemen
2.Pistiss
3.ZyAnna
4.Andape
5.Marisella
6.Saadia
7.Moniq
8.Weraph
9.Duende
10.FK
11.Djenka
12.Cocomini
13.PiLLow
14.Ewa Jankowska
15.Mraugorzata
16.Aastridart

7 Faktów o mnie

1.Uzależniona od  kofeiny
2.Uwielbiam żelki
3.Pokochałam koraliki
4.Mam kudłatego czworonoga
5.Jestem śpiochem
6.Całkiem duży ze mnie mol książkowy
7.Uwielbiam wszelkie odcienie beżowego.

a tu zasady :

1. Podziękować za wyróżnienie.
2. Zamieścić link do bloga osoby, która nas  wyróżniła.
3. Wkleić logo wyróżnienia.
4. Przekazać nagrodę do 16 blogów.
5. Zamieścić linki do tych blogów.
6. Powiadomić nominowane osoby.
7. Podać 7 faktów na swój temat.




1 komentarz: