środa, 21 grudnia 2011

Francja elegancja- czyli sutasz na wyjezdzie:)

Postawiono mi nowe zadanie , otrzymałam zamówienie na opaskę do włosów .
Tym razem miała być w brązach szeroka na około 3-4 cm.
Aż żałuję że sama nie chodzę w opaskach do włosów  , bo efekt podoba mi się szalenie.


               Moje sutasze powędrowały już do Danii,Niemiec,Norwegii  i  Irlandii teraz czas na stolicę mody:)
Zamówiona opaska poleciała do Francji wraz z para ognistych kolczyków:)
Piasek pustyni , perły Swarovski i koraliki Toho oraz niezliczona ilośc godzin :)








Onyx, Swarovski , toho i taśma cyrkoniowa:)



3 komentarze:

  1. no i Ewa może jak tak biżuteria lata w końcu zrobi szał w świecie i będziesz sławna :) tego Ci życzę a opaska super :) ja chodzę w opaskach, ale póki co chyba mnie na taką ekstrawagancję nie stać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne!Opaska powala

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje:) Kasiu wszystko przed Tobą:)

    OdpowiedzUsuń