czwartek, 23 maja 2013

Oponki , kostki czyli oplatania cd)

Oponki , kostki:)

Czyli ostatnie twory wytwory
.
Kolejne wisoiry z apetycznych  zakoralikowanych oponek w wersji mniej zdobnej.
Czyli prostota tez jest piękna ,a czasem mniej znaczy więcej:)

Miyuki Delica DB1782
Tasma perełkowa turkusowa




Hmmm w tej oponce kolor niezwykły  bo taki co do którego ma się mieszane uczucia .
.W słoiczku wygląda prawie jak kolor czarny ale nic bardziej mylnego.
  W rzeczywistosci brąz głęboki ciemno- piwny jak dobry Guinness  .



Taśma cyrkoniowa 









Tśma cyrkoniowa






I moja duma - kosteczki .
Pierwszą kostkę robiłam z dwóch wyplatanych częśći ,
drugą już wyplotłam w całości z czego jestem 
niezwykle zadowolona.
Jakoś bardziej lubię wyplatać jedna nitką w całośc pracy niz zszywać dwie wyplecione połówki.

Miedziene bigielki tez już sama sobie robię :)

I kolor który jest moim ostatnim numer 1 czyli :




 Baza kosteczki akrylowe 10mm












8 komentarzy:

  1. Jakie te oponki PIĘKNE!!! A jak zobaczyłam kostki... Pomysł doskonały - opatentuj go :) Wszyscy się mordują cubic raw'em a Ty peyocikiem...
    Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosteczki jak marzenie!!!! Na środkowym zdjęciu skojarzyły mi się z młyneczkami do kawy!!! Pozdrawiam serdecznie!!! Całusy dla Dzidzi !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzidzia wycałowana:)
      Moze uda nam się spotka na Jarmarku w Chorzowie Batorym 02.06.2013?

      Usuń
  3. Oponki są cudne ale kosteczki....

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie "pracki" świetne! Kolorystycznie też super!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach te kostki, ach te kostki... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze, fajne kształty; podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń