wtorek, 23 sierpnia 2011

Specjalne zamówienie:)

Od mojej stałej klientki otrzymałam prośbę aby wykonać komplet jaki wypatrzyła w Decomanufakturze.
Ja jednak dokonałam drobnych zmian w projekcie aby nie były do końca takie same.
Na prośbę klientki dodałam kolor złoty i postanowiłam ścieśnić motyw główny bransoletki aby lepiej układał się na ręce. Ponieważ kryształki Swarovskiego okazały się dość pokaźnej wielkości i całość nie chciała załamywać się na ręce tak jakbym sobie tego życzyła.Do tego zapięcie na moją ulubiona haftkę.Tył pracy wykończyłam po raz pierwszy haftem koralikowym.

Sutasz, Swarovski sahara, srebro.





Ps Mam nadzieje ,iż Pani z Decomanufaktury bardzo sie na mnie nie pogniewa za inspiracje jej ostatnia pracą.









5 komentarzy:

  1. Piękny zestaw kolorystyczny :)
    Cudny komplecik:) klaski

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kolory. Piękny komplet, a ta bransoletka... miód :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no żesz Ty.......świetna!!!Czy nie to nie Ty mówiłaś że ...nie nie bransoletki to grrr NIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewo,ten komplecik od ciebie robi niesamowite wrazenie,nie tylko na paniach:):)Jest cudny!!!Dzieki bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko cieszę się bardzo, bo to najważniejsze jak człowiek z małych rzeczy tyle radości ma.Ja z twożenia Ty z noszenia :)



    Hii zrymowało mi się

    OdpowiedzUsuń