piątek, 4 kwietnia 2014

Tutorial -Kule Szpiegule "Swiat Dysku"

Kochani już jest  długo wyczekiwany Tutorial na Kule szpiegule






Tutorial zawiera ponad 30 zdjęć , opisy krok po kroku jak wykonać  Beaded beads z użyciem taśmy z cyrkoniami, listę potrzebnych materiałów.

Wraz z Sklepem E-Tutorial.eu 
zapraszam do zakupów :)


Mam nadzieję iż Tutorial w pełni Was zadowoli  :)


 Ponieważ pytacie mnie gdzie można dostać potrzebne oponki  i tasmy spiesze z pomocą


Oponki kupimy w KadoroŚwiecie Koralików 2 

Taśmy cyrkoniowe Preciosy  dostaniecie  w tych sklepach Bazar Dekoracji  oraz  Sklep Bukowiec .










3 komentarze:

  1. W tutorial się zaopatrzyłam - jak na razie to dla mnie czarna magia :) ale tak mnie urzekła ta kula, że muszę "kiedyś" mieć taką :) Czy możesz polecić coś dla początkujących może jakąś książkę albo coś innego... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam czasopismo Beading Polska .W każdym numerze dużo ciekawych isntrucji .Cała masa porad .Do kupienie w Sklepie Beading .pl

      Usuń
  2. Tutorial fantastyczny, a Kule Szpiegule wychodzą przepiękne. Instrukcja zawiera czytelny opis, a zdjęcia bardzo ułatwiają wyplatanie.
    Gorąco polecam.
    Ola

    OdpowiedzUsuń