czwartek, 16 czerwca 2011

Sutasz -wieczornych dłubanek cd.

Tak jak obiecałam wklejam fotki z dłubałam drugiego kolczyka.Które odbyło się nie bez przeszkód ,łaciny pod nosem itp.Już na początku szycia zaklinował mi się drobny koralik w środku turkusu , i ani w jedną ani w druga stronę nie ruszył :(Więc moje sznureczki sutaszowe były cały czas ruchome co ogromnie utrudniało pracę. Turkus zamocowałam na samym końcu już przy podklejaniu całego kolczyka skórką i mocowaniu sztyftów.Ale udało się hip hip Huraaa

4 komentarze:

  1. ten wzór niespodziewanie cudownie wygląda na uszach,na zdjęciu niepozornie wygląda a na uszach czad na kółkach?No i wielkość idealna.Ja nie wspominam już o wykonaniu,szkoda,że nie ma Cię w dobrej galerii,bo zasługuje na to Twoja praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko co do wzoru masz racje wyglada cudnie w uszach , ja juz w swoich sutaszkach śmigam po mieście :)

    Co do galerii cóż nie każdemu jest dane:(

    Zmykam porzadki robić na weekend, pogoda sie popsuła to dnia na porządki nie szkoda, bo tak na w domku mało było to teraz trzeba ogarnac .Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w swoich też :) jupi :)
    Moc uścisków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mirosku - kochany niech się tak dobrze noszą
    jak moje:)

    OdpowiedzUsuń