piątek, 10 czerwca 2011

Wzrost dla Melanii -licytujcie prosze

Witam dziś dowiedziałam się o akcji charytatywnej
"Wzrost dla Melanii"- wszystkie informacje po kliknięciu banerka z boku bloga.
Zachęcam do zapoznania się z akcją

Jeśli podobały się Wam moje ostatnie prace sutaszowe i macie na nie ochotę to w najbliższym czasie powinny być dostępne na aukcji charytatywnej która wspiera małą Melanię.Zapraszam do udziału w licytacjach -cel szczytny.

A tu wspominane fotki kolczyków które pokazałam już w poprzednich postach.
Turkusiki



I zielone zawijasy



http://allegro.pl/kolczyki-zielen-sutasz-od-frydzi-aukcja-dla-meli-i1660547493.html

http://allegro.pl/kolczyki-turkus-sutasz-od-frydzi-aukcja-dla-meli-i1660547437.html

2 komentarze:

  1. Uwaga będę kadzić,ale mam kolce i wiem są idealne ,noszą się cudnie a leżą na uszach jak stare skarpety,ja Cię będę chwalić po wszystkich odpustach.Wspaniała robota Ewa !!

    OdpowiedzUsuń
  2. WoW Dzięki wielkie niech się dobrze noszą:)

    OdpowiedzUsuń