niedziela, 24 listopada 2013

Mandala set

A to  praca która trwała kilka miesięcy z przerwami na inne projekty

Niezwykle pracochłonna i czasochłonna .
Wiele godzin zajęło mi jej  estetyczne wykańczanie .
Myślę, że było warto nad nia tyle siedzieć i mruczeć pod nosem  swoje mantry .

Użyte materiały 

Toho w rozmiarach  8/0 , 11/0 , 15/0
w kolarach :




 Swarovski Vintage Rose   








 Wykończenie kolczyków - podszycie delikatna jasnobeżowa skórka 








 Wykończenie naszyjnika  -podszycie delikatna jasnobeżowa skórka 





 

Praca została zgłoszona do wyzwania w Kreatywnym  Kufrze 

Praca otrzymała wyróżnienie w onkursie Kreatywnego Kufra
Dziękuję


15 komentarzy:

  1. Fenomenalny! Dopieszczony w najmniejszym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny komplet, dokładnie i równiutko wykonany, bardzo mi się podoba, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brak mi słów :) komplet jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakomita forma, wykonanie jak zwykle mistrzowskie!:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo! Aż brak mi słów :) komplet idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Cię !!! Na bogato!!! Ta , która włoży ten komplet poczuje się co najmniej jak królowa Kleopatra!!!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, coś niesamowitego! Wspaniały komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No, to sie napracowałaś - ale efekt!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne! Wszystko!! Trafiłam na Twojego bloga przypadkiem, ale chyba tu zostanę dłużej... Tylko muszę się przyzwyczaić do regularnego zbierania szczęki z podłogi.... ;)

    Pozdrawiam i gratuluję pasji i talentu.

    OdpowiedzUsuń
  10. ooooo jaaaa Cię..... REWELACJA!!!! musiałam wielkimi literami, ale zapiera dech! Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękujemy za udział w wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń