czwartek, 21 listopada 2013

Na jesienne chłody

Zakochałam się w różowym , no kto by pomyślał???
Ja na pewno nie nigdy w życiu wszak różowy blleeee i feee i dziecinny kolor .
No cóż chyba na starość dziecinnieję bo kolor podoba mi się co raz bardziej.


A druzy agatu w tym kolorze to już prawdziwe małe  i duże arcydzieła.
Jak zwykle dzięki uprzejmości Doroty  takie cudo jest w moim posiadaniu .
Bo Dorota jeste mistrzem w wynajdowaniu takich skarbów na aukcjach .Potem tylko zostaje zapłacić i czekać aż dotrą do nas z dalekich Indii .

Dorota kochana kobieta  upolowała dla mnie ogromną  różową druzę, z myślą o juz powstałych kolczykach  .


Długo zastanawiałam się co z niej powstanie  , padło na broszkę .Wszak jesień i zima za pasem , za oknem szaro- buro i ponuro wiec miło mieć blisko jakiś optymistyczny akcent.

Druza agatu , Cyrkonie Swarovski .
Toho 15/0, 11/0  i 8/0 Nickel 
Toho 15/0, 11/0 i 8/0 Gold-Lustered Raspberry 








Tył pracy  







1 komentarz: